Aikataulu

MARTIN PILKKI -tapahtumapäivän ohjelma perjantaina 8.4. ja lauantaina 9.4.2016 tarkentuu myöhemmin...

Kilpailualue avataan klo 09.30

Pilkkikilpailu

KloTapahtuma

Tapahtuman suojelijan tervehdys,

11.30Siirtyminen lähtöalueelle alkaa
Pilkkikilpailun säännöt ja ohjeistus, pilkkikilpailun johtaja
12.00Kilpailu käynnistyy.
Lähtölaukaus klo 12.00

Lasten pilkkikoulu
Lumijenkan alkukarsinnat

15.00Pilkkikilpailu päättyy
Lopetuslaukaus klo 15.00, järjestelytoimikunnan puheenjohtaja
  • Punnitus
  • Tulosten odottelua, kahvistelua, jännitystä, arvontaa
  • Lumijenkan loppukilpailu
  • Pilkkikilpailujen palkintojen jako
  • Päivän päätössanat, Mika Nikula, Lions Club Sodankylän presidentti
  • Tavara-arpajaisten arvonta, Sodankylän poliisin edustaja

•Tapahtuma-alue avataan lauantaina 9.4. 2016 klo 9.30. Tervetuloa hyvissä ajoin kuulostelemaan ja katselemaan oheispalveluja joita parhaillaan kehittelemme. Kerromme niistä tarkemmin ennen tapahtumapäivää tapahtuvassa tiedottamisessa.

•Yhtenä perhetapahtumana voidaan jo nyt mainita, että päivän aikana pidetään lasten pilkkikoulu johon voi ilmoittautua paikanpäällä klo 10.00 alkaen. Kouluttajana toimii Sodankylän Perhokalastajat. Kaikille osallistujille Lions Club Sodankylä lahjoittaa pilkkivavan ja pilkin, joten omia välineitä ei tarvita. Pieni palkintokin odottaa osallistujia tuloksista ja saaliista riippumatta.

•Vinkkinä yrityksien ja kuntien päättäjille:
Virkistäytymispäivän viettoon Martin Pilkki on oiva tapahtuma, jossa viihdytään raikkaassa keväisessä ulkoilmassa, pilkkien tai muutoin aikaa viettäen. Oman jäsentenvälisen kilpailun tulokset voidaan eritellä kilpailutuloksista, ilmoittamalla ennakkon osallistujat toimitsijoille ennen klo 11.00 kilpailupäivänä.

•Varsinaisen ohjelman aikataulu on väljä. Kuitenkin kilpailujen aloitus ja lopetus tapahtuvat ajallaan.

•Tapahtuma-aikana Jutaringin tanssiryhmät esiintyvät non-stoppina ja Channel Four soittelee
esiintymislavalla reipasta musiikkia. Tapahtuman juontaa radiopersoona Jorma Korhonen.